09 November, 2019

On the US Treasury Department’s designation of Iran’s Supreme Leader’s inner circle and family members.




Amerikanın İran Rəhbəri Əli Xameneyinin yaxın çevrəsindəkiləri təhrim etməsi ilə ilişkili.

On the US Treasury Department’s designation of Iran’s Supreme Leader’s inner circle and family members.

در خصوص تحریم بیت و اطرافیان رهبر ایران توسط ایالات متحده گفتم:

در دور جدید تحریم ها برخی مقامات رژیم که در اقدامات تروریستی از جمله در بمبگذاری مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت در سال 1983 و بمبگذاری مرکز یهودیان آمیا در سال 1994 دست داشتند هدف قرار گرفته اند.

تحریم بیت/دفتر خامنه ای اقدام مهمی است زیرا امپراطوری خامنه ای که بیت نامیده می شود ام الفساد و سرچشمه و پدر و مادر فساد در کشور است.

گرچه خامنه ای در رسانه های حکومتی، دیکتاتوری ساده زیست و در حال نان و ماست خوردن ترسیم می شود ولی بنا بر گمانه زنی ها از جمله بررسی چندی پیش رویترز، خامنه ای بر دارایی و ثروتی حدود 100 میلیارد دلاری تسلط دارد و از آن برای نیروهای سرکوب داخلی و حمایت از گروه های تروریستی خارجی بهره برداری می کند.

گمانه زنی ها بر این قرار دارد که خامنه ای پسرش مجتبی را برای حانشینی خود در نظر دارد. از این رو، تحریم او و پدر خانمش غلامعلی حداد عادل که سرکرده "شوونیسم فارسی" و دروازه بان "آپارتاید پارسی" در ایران است اقدام مناسبی است.

حداد عادل همان فردی است که در اشعارش تبریز را قلمرو زبان فارسی می داند و برای وضع هر واژه جدید فارسی - بعضا بسیار مسخره- 15 میلیارد تومان بودجه در نظر می گیرد ولی کمر همت به نابودی و قتل عام زبان ترکی به عنوان زبان اکثریت نسبی مردم در ایران و آذربایجان جنوبی بسته است.

دولت کنونی آمریکا به دنبال جنگ نیست ولی با اعمال تحریم و سیاست تحریم حداکثری، بی صبرانه منتظر نرمش قهرمانانه دوم و نوشیدن جام زهر توسط خامنه ای و آمدن به میز مذاکره و دستیابی به توافقی جدید است که در کنار برنامه هسته ای، برنامه موشکی و مداخلات منطقه ای جمهوری اسلامی هم گنجانده خواهد شد.

No comments: