10 August, 2020

گوناز تی وی ۱۵ مرداد ۱۳۹۹: دوپینگ «ورزشکار سپاهی» که همه مدال هایش را به علی خامنه ای بخشید

 

گوناز تی وی ۱۵ مرداد ۱۳۹۹: دوپینگ «ورزشکار سپاهی» که همه مدال هایش را به علی خامنه ای بخشید

۱۳۹۹-۰۵-۱۵ ۱۹:۰۸

دوپینگ «ورزشکار سپاهی» که همه مدال هایش را به علی خامنه ای بخشید

Gunaz.tvQuote | Gunaz article

دوپینگ «ورزشکار سپاهی» که همه مدال هایش را به علی خامنه ای بخشید

 

آزمایش دوپینگ مریم هاشمی عضو سپاه نبی اکرم کرمانشاه، برنده مدال طلای مسابقات جهانی ووشو در سال 1398، مثبت اعلام شده است. این بدان معنا است که او از داروهای ممنوعه برای افزایش توان فیزیکی خود بهره برده است.

بنا بر اعلام خبرگزاری صداوسیما، آزمایش دوپینگ مریم هاشمی در مسابقات جهانی مثبت اعلام شده است، مدالی که او به علی خامنه‌ای تقدیم کرده بود. تصاویر ملاقات‌ها و تقدیم مدال او در سایت رسمی رهبر ایران دیده می‌شود.

این عضو گروه تروریستی سپاه پاسداران درباره موقعیت شغلی خود گفته است: «با افتخار پاسدار هستم و از سال ۹۱ در سپاه نبی‌اکرم کرمانشاه فعالیتم را شروع کردم. در این سال‌ها حمایت‌های خوبی از من شده و همه امکانات را در اختیارم گذاشتند.»

مریم هاشمی همه مدال‌های خود را به رهبر ایران تقدیم کرده و به گفته خود تاکنون هفت بار در ملاقات با علی خامنه‌ای حضور داشته است.  

عضو سپاه نبی اکرم کرمانشاه، پس از کسب مدال طلای جهانی ووشو در سال ۹۸ چنین گفته بود: «اولین باری که مدالم را به حضرت آقا تقدیم کردم با خودم عهد بستم هر مدال ارزشمندی که کسب کنم به ایشان تقدیم خواهم کرد.»

او بر تبعیت محض از دیکتاتوری ولایت فقیه و «موضع ولایتمداری» خود تاکید کرده، از جمله پس از قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ که حالا مشخص شده با استفاده از داروهای ممنوعه به دست آمده.

او به روزنامه جوان گفت: «نه تنها مدال من بلکه تمام افتخارات ورزش کشور را مدیون رهبر انقلابیم و با جان و دل تقدیم ایشان می‌کنیم.»

فدراسیون ووشو با تایید دوپینگ مریم هاشمی در مسابقات جهانی شانگهای بدون ذکر نام او اعلام کرده است او به این رای اعتراض کرده و مدارکش را تحویل این فدراسیون داده تا به فدراسیون جهانی ارسال کنند.

 

احمد هاشمی، گوناز تی وی، واشنگتن  

No comments: