25 July, 2020

گوناز تی وی ۲ مرداد ۱۳۹۹: نماینده خامنه‌ای: سند همکاری ایران و چین منطبق با دستورات خداوند در قرآن است

گوناز تی وی ۲ مرداد ۱۳۹۹: نماینده خامنه‌ای: سند همکاری ایران و چین منطبق با دستورات خداوند در قرآن است

۱۳۹۹-۰۵-۰۲ ۱۸:۲۶
نماینده خامنه‌ای: سند همکاری ایران و چین منطبق با دستورات خداوند در قرآن است
Gunaz.tvQuote | Gunaz article
نماینده خامنه‌ای: سند همکاری ایران و چین منطبق با دستورات خداوند در قرآن است

نماینده علی خامنه‌ای در شیراز در خطبه‌های نماز جمعه گذشته با اشاره به «سند همکاری های جامع 25 ساله ایران و چین» و با استناد به آیه‌ای از قرآن، این سند و رابطه با چین را بی‌اشکال دانست و افزود: «اساس ارتباط ایران و چین منطبق با دستورات خداوند در قرآن است.»
لطف‌الله دژکام  بدون اشاره به کشتار، قتل عام و شکنجه مسلمانان ترک اویغور توسط رژیم کمونیستی چین، در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷تیرماه ادعا کرد در سوره «ممتحنه»، کافران در دو دسته جای می‌گیرند: عده‌ای که با مومنان سر جنگ دارند و عده‌ای که از در صلح وارد می‌شوند و مسلمانان را نکشته‌اند و از خانه‌هایشان بیرون نکرده‌اند.
نماینده خامنه‌ای در شیراز با نادیده گرفتن قتل عام مسلمانان اویغور در ترکستان شرقی توسط رژیم چین ادامه داد: «چین با اینکه کشوری کافر است اما چون با مسلمانان نجنگیده‌اند، می‌توان رابطه‌ای عادلانه داشت. آنچه در موضوع روابط ایران با چین مد نظر بوده، براساس دستور قرآن است.»
دژکام  در حالی این ادعاها را مطرح کرده است که چینی ها هم در حال جنگی تمام عیار برای ریشه کن کردن مسلمانان در ترکستان شرقی هستند و هم مسلمانان اویغور را بطور دسته جمعی کشته اند و هم آنها را از خانه هایشان بیرون کرده و به اردوگاه های دسته جمعی منتقل کرده اند.
رژیم نژادپرست و ترک ستیز ایران - که در قاراباغ هم از پشت بر شیعیان آذربایجانی خنجر زده و همواره از اشغالگران ارمنی جانبداری کرده است - در حالی از رژیم کمونیستی چین حمایت می کند که پکن، ترکستان شرقی را تبدیل به بزرگ ترین زندان روباز جهان کرده و ترک های اویغور را وادار به دست کشیدن از هویت و باورهای خود و پذیرش ارزش های کمونیستی و ضدانسانی چینی کرده است.
بنابر اطلاعات و بخش نامه های حزب کمونیست چین که به رسانه ها درز کرده است در این اردوگاه های اجباری، مسلمانان اویغور مجبور به خوردن گوشت خوک بوده و زنان اویغور یا مجبور به انجام عمل ناباروری و یا همبستر شدن با مردان چینی هستند تا نسل ترک ها و مسلمانان در ترکستان شرقی از بین برود و نژاد چینی جایگزین آنها بشود.

احمد هاشمی، گوناز تی وی، واشنگتن

https://www.facebook.com/GunazTv/videos/742692103162020/
-----
https://www.youtube.com/watch?v=3CJkVCynX6U
------
https://www.gunaz.tv/fa/new/%DA%AF%D9%88%D9%86%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%DB%8C-%D9%88%DB%8C-%DB%B2-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%DB%B1%DB%B3%DB%B9%DB%B9-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87

No comments: